Monday 30 January 2012

Bahagia

Hari ni aku bahagia...
entah...xda la special pa2pun...
bahagia dgn kwn2..

ms BMM bkn main lg aku + kwn2 aku gelak sakan..
ana,arytha,ririn,zahra,nini (meja persidangan isteri2 bak kata Jes...haha)
byk sgt citer ktorng smpai tergelak x ingat ckgu kt dpn...
sy bg pihak kwn2 di meja persidangan ingin memohon MAAF kpd ckgu Razali...
(aku mmg baik...syabas cik tinta... hehe)

ada lg yg buat aku tergelak sakan...
bkn aku sorg tau...
sekelas gelak bila ckgu citer ttg kentut...
tak sangka pulak aku, kentut pun boleh jd penyebab putus tunang... +_+

ms ckgu sbut ttg kentut...
minda aku tibe2 tpikir sesuatu yg pelik..
"aku penah ke kentut dpn ghostbird?"
haha...~

sy suma berhasrat utk berkongsi kebahagiaan bersama anda semua.
sekian... ^^

p/s: bila kentut pun rasa bahagia, sbb gas ammonia terbang ke angkasa  >.<

4 comments:

  1. hiahiahai ... memey arr bisin gile. .. persidangan anak dara-dara la aein.. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn kmk sbut psidangan isteri ya...jes..hehe

      Delete
  2. huh...xpah2 pun da blog..ngeh2...btw love it <3

    ReplyDelete