Friday 20 January 2012

Bajet Oh Bajet

Bile dgr je elaun nk msok next week...hati bbunga dlm klgn bdak2 IPGKBL (tmasoklah beta..haha~)


Sblm kluar elaun lagi aku mmg dh buat bajet...hrp2 x lari bajet mcm sem lpas...asyik2 nk mntak sponsor PAMA, terasa diri ini menyusahkan mereka...huhu~

jd...bila kluar je nanti, aku akn buat pkara yg pnting dulu:
1.pg masokkan kt saham
2.bahagi kat adk beradik+makbpk
3.bl HP (hp aku rosak...huhu~)
4.bl fail,ketas, n yg sewaktu dgnnya...

bila sume pkara kt ats dh selesai, brulah aku blh jalan2 utk bl yg lain (hehe...x insaf lagi)
tp aku akan cba utk jimat ckit sem ni sbb time praktikum nanti mst nk guna byk duit kan..
lgpun bajet utk SHELL setiap hari pelu diambil kira... -_-

p/s : khidupan pelajar mmg mencabar...bila dh kawen apatah lagi?

2 comments:

  1. bila ktk komen?xperasan....ehe....syukran...kmk mmg pande pilih (-_-)

    ReplyDelete