Monday 16 January 2012

HAri Ini yg ...

HAri ni kuliah cuma sampai tghari...


Aku ingatkan nak balik rumah truz...tp...aku xtau knp perasaan aku resah,risau sgt2...
Pdhal xde keja sgt pun...mgkn ada tekanan yg aku hadapi n for sure aku mmg xdpt nk nyatakan...


Hrmmmm~
Jd, aku ambk keputusan utk jln2 dulu...n ajak ghostbird tmn sbb aku tkut jgak nk jln sorg2..

Lpas jln2, perasaan aku reda ckit...n aku smpat jgak beli 2 buah novel utk stok ms cuti CNY nanti..
Ada kwn aku yg ckp td aku ni bkn jenis pengumpul novel...yup~mmg...tp bg aku kalau minat x semestinya beli sbb ada jgak novel yg aku bc online n hasil penulisan rakan sendiri...


Jd, mulai skrg aku akn mengumpul novel...bkn nk tnjuk dkt org...(xda nawaitu mcm tuh keyh!)
skdr koleksi diri sendiri...n abg aku mmg galakkan sbb dia pun ska bc..rindunya aku kt dia  :')


Pilihan ghostbird~hehe

Melambak-lambak SALE...tp, dsbbkan bajet kurenggg....tpksa tgk je lah...huhu

Hari ini yg sungguh......ntah la~

p/s: ada hikmah di sebalik setiap yg blaku....teguhkanlah imanku.AMIN~

2 comments:

  1. hi hi .. mok taUK blog timah zainal tulis cita nya .. kitak save ke kamek keyh .. >.< mok bace.. keh keh

    ReplyDelete
  2. kmk ada blog nya tok jak-Lemonade bila pena mula menari
    tp xtauk msh diguna ka x

    ReplyDelete