Sunday 5 February 2012

Muhasabah Diri

Kehidupan sbg PELAJAR mmg mencabar..
bdepan dgn kerja yg melambak..
tugasan..
dan yg sewaktu dgnnya..


Blm lg trmasuk soal hati n perasaan..
diri,keluarga dan rakan..

Aku rs lpas ni jrg kot nk update blog tcinta ni..
byk komitmen yg pelu dselesaikan..
terutama ttg Amali Ptndgn Tradisional yg akn dtg..
bkn mudah nk jd AJK Dokumentasi..
tp insyaAllah,aku cb lakukan yg tbaik.

Tugasan ISL, Tutorial, KOT...
nak pg praktikum lg...
pening jgak kepala nih... +_+

Apa2pun...
kena cba buat yg tbaik...ikut kemampuan..

Di kesempatan ni..
aku nk mntk maaf kt kwn2...
dan sesapa yg mngenali diri...
andai penah aku lukakan hati korg secara sngaja ataupun x..

Aku cuma insan biasa..
yg pntg belajar dr kesilapan..
ada kenangan yg indah untuk dikenang..
ada juga yg pahit utk ditelan..

p/s: Andai maut menjemput saat ini..aku berharap agar semua memaafkan... :')

No comments:

Post a Comment