Wednesday 25 January 2012

Ku bersyukur adanya kamu ..

Setelah sekian lama blog tidak terisi dek kerana line tenet yg slow mcm sepot....(sepot pon lagi laju...hukhuk~)

Mode jiwang melanda diri...

Mlm ni aku rs tpanggil utk tulis ttg seseorg yg amat penting dlm hdup aku...
cukup la sekadar dikenali sbg Ghostbird...lalalalala~

Dia adalah seorg kawan...
seorg peneman setia saat aku sdih+gembira...
dan SEGALANYA buat diri aku...

Utk insan biasa seperti aku...
rasa cinta itu wujud...dan aku xdapat utk menafikannya...
mungkin ada yg beranggapan ianya salah,
tp aku bersyukur mengenali insan ini dlm hdup aku..

pernah suatu ketika aku sesat jalan...
aku menangis sorg diri..
dia yg dtg mencari aku...
sehingga dia kebasahan ditimpa hujan..
sungguh! aku terharu dgn pengorbanannya.

ayat yg paling aku xdpt lupakan ialah...
"kita mula dr xda apa2...x memandang dgn harta benda, tp sbb hati kita, susah n senang kta sm2"..
buat dirimu yg sdg membaca coretan ini...
percayalah ...ku bersyukur adanya kamu.. :)

Kini...sudah hampir 3 tahun kami bersama...
aku sering bdoa moga dialah yg akn menjadi imam bg diriku satu hari kelak...
insyaALLAH..amin~



p/s: jodoh itu ketentuan Allah...

No comments:

Post a Comment