Friday 30 December 2011

Makan Malam

Salam... ^^
dh dinner dgn family ke?opkos dh..kalau x mst bergendang perut mntak diisi...haha

Sebenarnya entry kali ni xda kaitan dgn dinner bsama keluarga...
Tapi x la jaoh menyimpang...
cuma nk bcerita ttg aktiviti tahunan iaitu = Annual Dinner

Msok taun ni dh 4 kali aku hadir annual dinner ipg ktorg...yelah, kalo x pg syg jgak...lgpun aku nk mkn je pon ~

Kalo sebut ttg dinner, kaum Hawa mst x lepas dr pakaian n mekap segala kan?
Tp kwn2 aku mst dpt teka aku akn guna bju apa...nak tau?(kepoh la aku ni kan... -_-)

Aku mmg prefer baju ni.......................................
BAJU KURUNG!hehe

LAntak la apa org nk ckp, tp bg aku asalkan aku selesa dgn diri sendiri, x slh kan...lgpun x lari dr tema yg ditetapkan...

Jom jenguk2 gmbr kt bwh ni...sori x blh gtau kt mana aku...crik sndiri k? (wink)hehe

2008(dinner 1st..) tema biru+putih+itam
2009...tema topeng...

2010...1 Malaysia...
2011...serasi bersama...
Orite!di setiap gmbr ada cerita...hehe
Apa2pun, just be yourself keyh!

p/s: suka bju kurung sbb dpt guna utk kuliah truz...haha

No comments:

Post a Comment