Friday 9 December 2011

Mudahkanlah...

Maksudnya:
Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki.
*Sumber : http://doaharian.blogspot.com

    Masa on9 td, aku tjmpa doa ni...jd skdr nk share utk semua..
Hari ni agak sunyi sbb abg aku dh kena blik btugas kt selangor..Sedih tgk muka makbpk aku sbb abg aku ni mmg jarang balik sbb susah nk dpt cuti.
Masuk tahun ni dh 2 taun dia x balik beraya dgn ktorg..x lengkap rasanya tanpa dia..
yelah...walau jauh mana sekalipun, air dicincang xkan putus kan?

     Masa kat airport abg aku pun nampak sdh sgt...teringat bila bgn pagi td, dia mmg x peduli nk kemas brg..aku tau dia rs berat hati nk balik.mak aku sibuk kemas suma sbb tkut ada brg pntg yg tertinggal..(kasih ibu membawa ke syurga~)
      Pling xdpt aku lupa, ktorg x bganjak dr pntu departure hall sampailah kelibat abg aku xnmpak lagi...mak aku pulak mengalirkan air mata..ibu mana yg x sedih bpisah dgn anak kn? bpk aku pulak sanggup tinggalkan sekejap kerja n minta kwn dia ganti semata2 nk htr abg aku ke airport..dlm hati aku rasa bsyukur sgt2 sbb berada dlm family ni..



Semoga Allah memudahkan segala urusan abgku n jgak seluruh family aku...amin~


p/s: Ibu bapa teman setia, suka dan duka..


No comments:

Post a Comment