Monday 14 January 2013

Moga aku Istiqamah~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Hari ni aku sedar 1 perkara..
yg aku jauh dh berubah..
kalau berubah ke arah yg baik xpa..
ni tak..
hmmm...

sejak sekolah menengah lagi aku cuba didik diri aku..
untuk sntiasa tutup..
alhamdulillah aku dpt..doa dr rkn seperjuangan..
tp sejak setahun yg lepas..
aku dh mula x istiqamah dlm hal ni..
tayang kt org..
brp dosa dh aku dpt kt situ?
blm cmpur,darab dgn dosa lain yg sudah tentu byk x terkira..
layakkah aku utk syurgaMu??

Kejadian siang td byk menyedarkan aku..
lalu dpn seorg hamba Allah..
yg cukup sempurna aurat djaga..
dlm hati t'fikir,wlpun aku xdpt jd seperti dia knp x aku cuba utk jg yg wajib..
mngkn utk btudung labuh aku blm kuat, tp utk jg aurat yg asas, aku WAJIB..!

Terima kasih juga buat Mr D krn tegur aku td knp dh xguna stoking..
Aku betul2 bdoa utk diri aku sendiri,
supaya dpt istiqamah utk hal ni..
aurat pelu djaga..
nmpk mudah tp itulah yg sering diabaikan..
Ya Allah, moga aku istiqamah slps ni..
:')

sumber : dirikudrcinta.blogspot.com


p/s : aurat kaki.. :')

No comments:

Post a Comment