Sunday 6 January 2013

Jalan2 cuci mata

Assalamu'alaikum..

lpas solat subuh dh x tido..
gara2 mak aku smgt nk ajak pg jln..
dr hr tu dh dia teringin sgt nk pg serikin..
so, bpk aku pun ajak la ktorg suma ke destinasi yg diinginkan..

spanjan pjalanan aku byk tgk keindahan alam ciptaan Tuhan yang Maha Esa..
sejuk ckit hati aku ni..
terubat kesedihan yg aku alami..huhu~



fokus ke hadapan
Tasik biru~


tasik biru, moga hati ini setenang warnanya

Jauh perjalanan luas pemandangan..
hepi tgk senyuman terukir d wajah org2 yg aku sayangi..
yg sntiasa d sisi, dan jdkan aku lbh kuat serta tabah dlm khidupan.

byk2 benda,aku beli 1 ni je >>>

Tikar utk letak dlm bilik.haha..semestinya feveret kaler~

Selesai dh aku merapu xtentu pasal petang2 ni..
semoga bjmpa di lain hari, inshaAllah~

p/s :  biru melambangkan ketenangan seperti melihat langit di awan biru ciptaan Allah~

1 comment:

  1. Brp ktk beli tikar ya? Mun g sarikin, kmk main tgga jk tikar ya, mk beli tp mls mk tyk harga.haha

    ReplyDelete