Tuesday 8 January 2013

alhamdulillah.. :)

Assalamu'alaikum..
syukur alhamdulillah Ya Allah..
atas nikmat yg Engkau berikan,
ats kesempatan bernafas di muka bumi ciptaanMu ini di usia 23 thn..

Syukur kerana msh dpt meraikan hari lahir bersama org2 tersayang..
berkongsi hari gembira suka dan duka..
terima kasih ats ucapan anda dan anda~
sahabat yg baik adlh sahabat yg sentiasa mengingati sahabatnya di dalam doanya..

ada pesanan 'seseorg' yg pasti aku kenang smpai bila2..
kata dia "umor dh 23,dh tauk apa yg ptut dpolah, apa yg xptut.."
ayat yg ringkas, tp mngandungi makna yg mndalam bg diri aku..
trima kasih awk.. :)

thn ni jgak merupakan final year aku kt IPG..
doa aku moga dpermudahkan segalanya..
buat aku, teman seperjuangan dan utk penempatan kakak2 & abg2 senior yg tamat blaja..

di hari istimewa ni jugak, ada peristwa lucu yg blaku dkt diri aku..
bkn main konfiden guna baju kurung dtg kuliah
pdahal ketua dh pesan guna smart casual..
mmg memalukan, tp aku tebalkan jelah muka sbb dh xsmpat nk balik salin..
bkn sengaja nk memelikkan diri, itu mmg tidak dsengajakan k..!hehe

oklah, smpai di sini jelah..
tata~

No comments:

Post a Comment