Monday 3 December 2012

Impian Seorang Gadis

Assalamu'alaikum w.b.t.

Mnggu ni ntah knp aku suka tgk benda2 yg wrna hjau + putih..
terasa indah..cantik..serasi..
jd,mlm ni x slh rsnya aku berimaginasi ckit ttg wrna ni.
lgpun blog aku sndiri,peduli la org nk kutuk kan.haha~

Pertama sekali mstla bkaitan dgn masa dpn..
mngkin terlalu awl, tp tiap insan punya impian kan?
begitu jugak aku, utk jd tulang rusuk kiri seseorg yg mmpu membimbing aku utk terus mndapat redhaMu Ya Allah..

Jd,impian utk mendirikan rumahtangga tu x slh kan?
bkaitan dgn gabungan wrna td, aku teringin nk hantaran pertunangan nnti guna wrna tu.
smpaikan tiap kali online aku akn usha gmbr2 hantaran kt pakcik googleimage, blogwalking n sewaktu dgnnya..
cantik!mcm gmbr kt bwh ni >>>

Sumber:noneynayan.blogspot.com
jujurnya, aku x sbr nk kawen.bkn sbb gatal.tp aku rs aku pelu utk melangkah ke alam perkahwinan.
lgpun, hbgn aku n dia dh nk masuk 4 taun..tempoh perkenalan yg agak lama.
tp, aku sedar, kami masih bgelar pelajar.
pelajaran kena diutamakan.

Cuma, impian aku ialah, biarlah ada ikatan yg lebih manis, iaitu pertunangan..
akan aku tunggu..saat ini..
In Shaa Allah.

Ya Allah, sampaikan rinduku padanya.Moga hbgn kami dlm keredhaanMu.
Selamatkanlah dirinya walau di mana dia berada.
Jgn pula rindu ini melebihi rinduku padaMu Ya Allah..
RedhaMu ku dambakan.
Amin.


No comments:

Post a Comment