Saturday 15 December 2012

15.12.2012

assalamu'alaikum w.b.t.

15.12.2012..
tiba jugak hr ni setelah sekian lama aku menanti..
resah,gelisah bila pk ttg tarikh ni..

tarikh ni adlh hr penting bg diri aku..
FAMILY GATHERING..
bkn sng aku dpt jmpa family ghostbird..
mana x, jarak memisahkan kami dan ssh utk bjmpa.

Jadi, mmg x heran la aku rs neves sesangat tnggu ketibaan hari ni..
alhamdulillah, syukur segalanya bjalan dengan lancar..
terima kasih buat makbpk aku yg tercinta sbb snggup ready segala mcm bnda nk smbut kdtgn diorg..

Knp agaknya amat PENTING utk aku?
sbb...ni lah masanya family dia dgn family aku utk kenal dgn lebih dekat..
secara x langsung kami nk dptkan restu mereka utk phubungan kami..
inshaaAllah, moga hubungan ini berakhir dgn hubungan yg diredhai olehMu Ya Allah..
Amin~

p/s: neves smpai bbrp kali asyik masuk tandas.. >.<

No comments:

Post a Comment