Monday 4 June 2012

Selamat Berusia Cinta

Assalamualaikum..
sekian lama blog aku nih menyepi.
mmg ms ni cuti2 malaysia tp aku ttp sibuk d rumah.
tp ttp bsyukur sbb msh bernafas di dunia ini.syukur Ya Allah.

29.05.2012
genap 3 tahun perhubungan aku dgn pakcik ghostbird.
baru hari ni bkesempatan utk bcerita dan melakar tinta.
x sangka jugak hbgn aku dh smpai 3 tahun.
mgkn bg org lain bcinta itu salah, x yakin dgn jodoh Allah,
tp bila dh smpai saat ni, aku rs x slh utk aku berusaha.
utk jadikan dia imam bg aku suatu hr nnti. InsyaAllah.

hasil tgn utk hadiah pkenalan 3 tahun yg aku buat sndiri(sgt x kemas.hehe)

bg org lain,ms cuti utk jmpa, tp bg kami ms cuti adlh utk bjauhan.
tp aku dh dpt biasakan diri.x la setiap saat kena bsama.bjauhan tu byk mgjr erti kesabaran n kesetiaan.
byk dugaan, ujian yg dtempuhi, tp tu suma buat aku lbh kuat.
utk ptahankan hbgn ni.

makbpk pun dh restui hbgn kami.
mula2 mmg susah sbb aku satu2nya ank perempuan n mak aku ssh nk bg aku pilih org yg jauh2.
tp skrg alhmdulillah mak dh betul2 dpt terima.
SAYANG mak..

smoga hbgn ini mndpt redha-Mu, Ya Allah..
AMIN..~

No comments:

Post a Comment