Tuesday 19 June 2012

Extra Holiday

Assalamualaikum.
extra holiday sehari..hehe..
syukur sangat2 bila dpt sehari cuti time baru mula kuliah.

Bila masok dapur, tgn gatal nk buat sesuatu.
jd aku dh plan nk buat kek..
ala...bkn kek susah pun, yg simple je.heee
aku bkn reti sangat nak buat kek yg mcm dkt TAKA n MITA CAKE HOUSE tuh ~

Jd, bila dh siapkan sume bahan2 yg diperlukan,
mulakan proses membuat kek cheese,
n akhirnya setelah hmpir 3 jam,
hasilnya >>>>>
tadaaaa!

Mmg xda bakat utk jd penjual kek kan..hehe

aku bjaya siapkan 4 kek mcm nih..
sbnrnya kek2 ni aku nk bagi utk 2 org shbt aku yg baru je mnjangkau umo 22 taun bbrp hr yg lpas semasa cuti..hehe
aku dh xda idea nk bagi apa..
hrp2 dorg suke..aku pun bkn pndai sgt buat kek nih,kalo yg simple2 tu boleh la.. >.<

1 lg kek semestinya utk ghostbird dan last skali utk diri sendiri.hehe

p/s: penat tapi berbaloi.. :)

2 comments: