Saturday 18 February 2012

Khas buat Bapa Tersayang :)

18/02/2012
SELAMAT HARI LAHIR BAPA..!
semoga pnjang umo, murah rezeki, dlm rahmat Allah S.W.T. sntiasa..
sayang bpk slalu.. :)

hari yg istimewa buat bapa tsayang..
wlpun sibuk dgn kerja..bpk ttp akn luangkan ms dgn ktorg..
sm mcm hari bahagia dia hari ni..
wlpun baru balik jam 5 ptg td, dia smpat tnya ttg aktiviti anak2 dia..
kesian jgak aku tgk jadual keja bpk yg teramat ketat...
smpaikan mlm ni kena trun lagi dan akan blik esk pagi..
tp aku bsyukur atas nikmat yg Allah berikan..

bpk aku seorg yg tegas..
tp di sbalik ketegasan tu, dia sbnrnya amat penyayang..
bpk byk ajar kami adk beradik ttg hidup berdikari..
spy kami menjadi matang dgn sendiri tanpa terlalu mngharapkan bantuan org lain.

satu sikap bpk yg aku tabik spring - KEBERSIHAN..
dia xska tgk brg bsepah..dan dia yg salu sapu rumah kalo dia rs msh x bersih..hehe
dan dia jugak seorg yg KEMAS...aku plg ska tgk tulisan bpk..

bpk memang cerewet ckit ttg KERJA... atau byk...hehe...
mgkn itu sikap yg aku turuti skrg (mklum la bpk borek,anak rintik kan?)
bpk yg byk ajar aku ttg kekemasan dlm bekerja, sbb bg dia kerja tu ibarat amanah, kalo kta buat sesuka hati,itu mknanya kta dh sia2kan amanah yg kta pgg tu..

buat pngetahuan korg...setiap portfolio aku bpk aku akn semak..
dr situlah aku akn ubah apa yg ptut..hehe
kat rumah pun ada pensyarah pembimbing kan?

ckup rasanya entry aku kali ni..
wlpun sibuk dgn mmgu pmainan tradisional x lama lg, aku ttp nk update blog mlm ni..
SEBABnya cuma satu...
khas buat bapa TERSAYANG..!

p/s:entry ttg mak tggu bulan 3 nanti  :)

No comments:

Post a Comment