Saturday 5 May 2012

MAAF

Asaalamulaikum..

Maaf?ya,aku nk mntak maaf kt suma.suma yg kenal aku.dr kecik smpai besar.atau lebih tepat,smpai aku dewasa dh sekaang tp perangai msh mcm kanak2 ribena  ^___________^

Sbb?takut x smpat nk mntak maaf kt suma bila aku xda lg kt dunia ni.

Kata MAAF ditujukan buat >>>>>
1.makbapak.trimakasih sbb jg dr kecik smpai besor & tahan karenah anak gadis tunggal yg bmacam ragam nih. >.<

2.Kwan-kawan.entry lepas aku ada luah ttg aku 'sendiri'.ya,aku SILAP.aku xbleh hdup sndiri.aku pelukan kwn2.tq ghostbird atas nasihat..kalau ada antara kwn2 aku yg bc entry nih, AKU MINTAK MAAF k kat korg kalau ada slh n silap spnjg kta bkenalan.aku insan biasa, ada kelemahan.sayang korg.

3.Sume yg penah mngenali diri aku. Maaf ye pakcik,makcik,abang,kakak,puan,cik,awak,blablabla....~

Lafaz MAAF mmg sukar.aku x nafikan tu.tp kita kena bljr memafkan org lain dan jugak diri sendiri.biar sakit manapun hati kita, kta pelu sedar hidup ni x lama.bila2 masa Allah boleh tarik nyawa kita.masa tu dapat ke kita mnyesal?fikirkan.(peringatan buat diri sendiri sbnrnya slps bermuhasabah).

Sblm tido,marilah kita sama2 maafkan kesalahan sume org yg di sekeliling kita. InsyaALLAH, org lain pun akan dilembutkan hatinya untuk memafkan kita.

p/s: mmg sukar untuk lafazkan kata MAAF,tp cubalah dgn disertai dgn KEIKHLASAN..insyaALLAH : )
      ♥♥♥

No comments:

Post a Comment